Planlösning mm

Jag köpte ett dödsbo med friskrivningsklausul och fick alla fel och brister på köpet. Det luktade mögel och var obeskrivligt skitigt i huset när jag flyttade in.

Damen som bodde i huset inn mig, som enligt grannarnas utsago var en riktigt enstöring, levde utan riktig toalett (hade utedass inne), utan tvättmaskin och utan badrum och det enda rinnande vatten som fanns var kallvatten i köket.

För att hänga med i det jag skriver om kan det vara bra att ha lite koll på planlösningen av huset. När jag flyttade in var planlösningen helt hopplös med små rum, och sovrum som var genomgångsrum. Bilden visar planlösningen när jag flyttade in och hur det ser ut idag  och ska se ut om ett tag, efter det att jag satt igen dörrar, rivit väggar och öppnat upp nygamla dörrar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0